ریبری: رونالدو شایسته دریافت توپ طلا نبود

 

ریبری که در رای گیری توپ طلا، پشت سر کریس رونالدو و لیونل مسی، در رتبه سوم قرار گرفت، بعد از مراسم هفته گذشته، واکنش خاصی به از دست دادن توپ طلا انجام نداده بو.

سایت گل- فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ، با انتقاد از نتیجه نهایی رای گیری توپ طلای 2013، اعلام کرد که کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، شایسته کسب توپ طلا نبود.

ریبری که در رای گیری توپ طلا، پشت سر کریس رونالدو و لیونل مسی، در رتبه سوم قرار گرفت، بعد از مراسم هفته گذشته، واکنش خاصی به از دست دادن توپ طلا انجام نداده بو.

اما بعد از یک هفته ناراحتی شدیدش را از نتیجه نهایی اعلام کرد و معتقد است به دلیل موفقیت هایی که با بایرن به دست آورد، توپ طلا باید به او می رسید.

ریبری به خبرنگاران گفت:" من با بایرن به همه جام های ممکن رسیدم. اما رونالدو هیچ جامی به دست نیاورد.

من از اینکه توپ طلا را از دست دادم، ناراحت نیستم اما اندکی اذیت شدم زیرا من شایسته دریافت توپ طلا بودم.

واضح بود که رونالدو توپ طلا را می برد. رای گیری برای دو هفته تمدید شد. تا به حال این اتفاق رخ نداده بود. مسئله فوتبالی نبود. این یک تصمیم سیاسی بود."
ریبری همچنین از اینکه تنها سه بازیکن بایرن در فهرست تیم منتخب فیفا قرار گرفتند؛ در حالی که از بارسا، چهار بازیکن در این منتخب بودند، انتقاد کرد و گفت:" تنها سه بازیکن بایرن در تیم منتخب بودند. این دیوانه کننده است. توماس مولر هم باید در تیم منتخب قرار می گرفت؛ همین طور داوید آلابا، شواین اشتایگر و روبن. ما 5 جام بردیم و تاریخ ساز شدیم.
از دورتموند هم بازیکن نبود. گوتزه و لواندوفسکی کجا بودند؟ این غیرممکن است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392 | 5:58 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.